A konkurencia Facebook hirdetései
A közösségi marketing stratégia kialakításában sokat segít, ha ismerjük a konkurenseink hirdetéseit. Van egy lehetőség a Facebookon, ahol meg lehet nézni ezeket. Ebben sFegít a Facebook Ads Library, ahol akár tovább
 
 A közösségi marketing stratégia kialakításában sokat segít, ha ismerjük a konkurenseink hirdetéseit. Van egy lehetőség a Facebookon, ahol meg lehet nézni ezeket. Ebben sFegít a Facebook Ads Library, ahol akár tovább
FRISSÍTÉS: Jelenleg a Google ügyfélszolgálat telefonszáma nem működik. Figyelem, mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk, csupán az elérhetőségüket közöljük! Nem túl egyszerű megtalálni a Google telefonos elérhetőségét. Pedig tovább
Néha előfordul, hogy amikor megoszt egy linket a Facebookon, akkor veszi észre, hogy annak előnézete nem megfelelő. Annak ellenére, hogy a postot törli és utána módosítja a weboldalon a tartalmat, tovább
Kampány Kampány szinten különítsük el a platformokat: PC Mobil Tablet Ezen belül pedig a kampány cél alapján (pl. konverzió optimalizálás). Kampány beállításai: Kampány neve: 2019.03.31 Adwords KonvOk Mobil Kampány állapota: tovább
A „Rólunk” oldalnak a bizalom építésében van nagy szerepe és sokszor ezen is múlik, hogy egy látogatásból vásárlás lesz-e. A „Rólunk” oldal különösen azon vállalkozások számára fontos, melyeket nem ismernek tovább
A hirdetések készítése során megkülönböztetünk hideg, meleg és forró célközönséget. A különböző célközönség más és más helyen jár az értékesítési folyamatban, ezért másképp kell kommunikálnunk vele. Hideg célközönség Ők még tovább
Ön is gyakran gondban van azzal, hogy miket posztoljon a közösségi oldalaira? Íme 99 tipp, a közösségi média posztok típusairól Saját fotók és videók Fotó a termékéről, szolgáltatásáról Fotó a tovább
Mi az a Lead Magnet? A Lead Magnet egy olyan ösztönző eszköz, amelyet az ismeretlen látogatóknak (potenciális vásárlóknak) kínálunk azért, hogy jelöltté váljon és az e-mail címükért vagy egyéb elérhetőségükért tovább
A legfontosabb egy weboldalnál, hogy választ adjon erre a 3 alapkérdésre: Kinek? Mit? Hogyan? A 12 legfontosabb pont, amivel ezt megteheti és aminek kötelező a weboldalán megjelenni Ügyfélprobléma vagy vágy tovább
A cél meghatározása Határozzuk meg, hogy mi a honlappal a célja? Szeretne eladni: terméket vagy szolgáltatást Új vevők szerzése A jelenlegi vevők informálása Segítségnyújtás Információk közlése A cél ismeretében határozzuk tovább
Az Önök véleménye