Hirdetési stratégia különböző hőfokú ügyfeleknek

celkozonseg-homerseklete

A hirdetések készítése során megkülönböztetünk hideg, meleg és forró célközönséget. A különböző célközönség más és más helyen jár az értékesítési folyamatban, ezért másképp kell kommunikálnunk vele.

Hideg célközönség

Ők még a folyamat elején járnak már megvan a probléma tudatuk, de még nem tartanak a megoldás keresési fázisban.

Nekik nem szolgáltatást hirdetünk, hanem valamilyen kontent-et. Egy jól megírt és figyelemfelkeltő cikket hirdetünk.

Aki rákattint a hirdetésre és elolvassa a cikket, annak még itt nem akarunk eladni.

Cél, hogy megismerjen minket, tudatosodjon benne a problémája. Megjelöljük ezeket az ügyfeleket és ezután kezdünk rájuk re-marketing-gel hirdetni.

A cikk oldalon elhelyezhetünk Lead Magnet-et is, hiszen itt már “meleg” lesz a látogató és re-marketing nélkül egyből megszerezhetjük az e-mail címét.

Meleg célközönség

Hozzájuk vagy a hideg célközönség re-marketing-jével, vagy egyből a megfelelő kulcsszóval való hirdetéssel jutunk el.

Nekik a belépő termékünket hirdetjük, “a bolondnak is megéri” stratégiával. Ezen még nem kell keresnie. Fontos, hogy nyissa ki a pénztárcáját az ügyfél és legyen meg az első vásárlása.

Itt szükség esetén adhatunk árkedvezményt is.

Forró célközönség

Már ismerik Önt és vásároltak is Öntől. Itt kell eladni a fő terméket.

 

Szerző:  

okleveles informatikai mérnök - marketing kommunikációs szaküzemgazdász, online marketing specialista

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenhárom − nyolc =