Szükséges Wordpress pluginok

wordpress-plugin

Kötelező bővítmények

A WordPress oldalak készítése során vannak olyan bővítmények, amelyeket mi kötelezően használunk

  1. Biztonsági bővítmény
    Akismet Anti-Spam
    All In One WP Security & Firewall
    IP Geo Block
    iThemes Security
    Wordfence Security – Firewall & Malware Scan
  2.  SEO bővítmény
    All in One SEO Pack
    Yoast SEO
    Rank Math
    The SEO Framework
  3. Kép optimalizáló bővítmény
    EWWW Image Optimizer
    Regenerate Thumbnails
    Smush Image Optimization, Compression, and Lazy Load
  4. Child Theme elkészítés
    Child Theme Configurator
    Better Search Replace
  5. Gyorsító bővítmény telepítése és konfigurálása
    Lazy Load
    Swift Performance Lite
    W3 Total Cache
    WP Speed of Light
    WP Super Cache
  6. GDPR
    Cookie Notice for GDPR
    EU Cookie Law (GDPR)
    Cookie Consent

Ajánlott bővítmények

Ezeket nem kötelezően, de használjuk, mert jobbá tehetjük vele az oldalt.

  • Loco Translate
  • Google Tag Manager for WordPress
  • Disable Gutenberg
  • SEO Facebook Comment
  • WP Content Copy Protection & No Right Click
  • WP Optin Wheel – Gamified Optin Email Marketing Tool for WordPress and WooCommerce

Esetenként használt bővítmények

A feladat sokszor megkívánja, hogy a célnak megfelelően használjunk plugineket. Ezeket mindig az adott oldalon, az adott célnak megfelelően egyedileg választjuk ki.

  • Advanced Custom Fields
  • Polylang
  • Woocomerce
  • stb.

Szerző:  

okleveles informatikai mérnök - marketing kommunikációs szaküzemgazdász, online marketing specialista

2 hozzászólás: “Szükséges WordPress pluginok” című cikkhez

  1. Sziasztok. Szabo Jozsef a nevem. Nyitottak egy vallalatott nekem ami hazugsagokon alapult/ Be akarom zaratni es ujjat szeretnek nyitni mar tudatossan. Mar van website-om. Csak ugye hirdetesek kellenenek. Sajnos nagyon nem ertem hogyan kell hasznalni az Internet -et. Ha ertitek a leirtakat tudnatok valaszolni. London-ban elek egyebkent. Halassan koszonom is

    1. Kedves József!

      Az ügyfelek szerzésének van egy folyamata. Önnek már van egy weboldala. Ha valakinek szüksége van az Ön szolgáltatására, akkor azt a weboldalán meg tudja rendelni vagy fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Ez szuper.
      De, hogyan jutnak el a leendő megrendelők a weboldalára?
      Ennek 2 fő útja van:
      Az egyik, ha a Google keresőben találnak Önre. Ehhez a weboldalának előre kell kerülnie a keresőben a legfontosabb releváns kulcsszavakra. Ez az úgynevezett keresőoptimalizálás (SEO) folyamata, ami komoly munka és az eredménye hosszabb távon jön meg (akár 6-12 hónap).
      A másik út a hirdetések. Ezek lehetnek Facebookon, Instagramon vagy a Google Ads. Ez sem egyszerű és ehhez is szükség lehet a weboldal továbbfejlesztésére és az egyéb felületeken való megjelenésre, pl. Facebook oldal. A londoni piacon nem tudom milyen nagy a konkurensek jelenléte, de Magyarországon kb. havi 400-800 Font nagyságrendben lenne érdemes költeni a hirdetésekre, hogy azok hatékonyak legyenek.
      Amennyiben tudunk segíteni Önnek vállalkozását fellendíteni, kérem keressen meg!

      Üdvözlettel:
      Kabay Tamás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

4 × 4 =