Kötelező bővítmények
A WordPress oldalak készítése során vannak olyan bővítmények, amelyeket mi kötelezően használunk
- Biztonsági bővítmény
Akismet Anti-Spam
All In One WP Security & Firewall
IP Geo Block
iThemes Security
Wordfence Security – Firewall & Malware Scan - SEO bővítmény
All in One SEO Pack
Yoast SEO
Rank Math
The SEO Framework - Kép optimalizáló bővítmény
EWWW Image Optimizer
Regenerate Thumbnails
Smush Image Optimization, Compression, and Lazy Load - Child Theme elkészítés
Child Theme Configurator
Better Search Replace - Gyorsító bővítmény telepítése és konfigurálása
Lazy Load
Swift Performance Lite
W3 Total Cache
WP Speed of Light
WP Super Cache - GDPR
Cookie Notice for GDPR
EU Cookie Law (GDPR)
Cookie Consent
Ajánlott bővítmények
Ezeket nem kötelezően, de használjuk, mert jobbá tehetjük vele az oldalt.
- Loco Translate
- Google Tag Manager for WordPress
- Disable Gutenberg
- SEO Facebook Comment
- WP Content Copy Protection & No Right Click
- WP Optin Wheel – Gamified Optin Email Marketing Tool for WordPress and WooCommerce
Esetenként használt bővítmények
A feladat sokszor megkívánja, hogy a célnak megfelelően használjunk plugineket. Ezeket mindig az adott oldalon, az adott célnak megfelelően egyedileg választjuk ki.
- Advanced Custom Fields
- Polylang
- Woocomerce
- stb.
Sziasztok. Szabo Jozsef a nevem. Nyitottak egy vallalatott nekem ami hazugsagokon alapult/ Be akarom zaratni es ujjat szeretnek nyitni mar tudatossan. Mar van website-om. Csak ugye hirdetesek kellenenek. Sajnos nagyon nem ertem hogyan kell hasznalni az Internet -et. Ha ertitek a leirtakat tudnatok valaszolni. London-ban elek egyebkent. Halassan koszonom is
Kedves József!
Az ügyfelek szerzésének van egy folyamata. Önnek már van egy weboldala. Ha valakinek szüksége van az Ön szolgáltatására, akkor azt a weboldalán meg tudja rendelni vagy fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Ez szuper.
De, hogyan jutnak el a leendő megrendelők a weboldalára?
Ennek 2 fő útja van:
Az egyik, ha a Google keresőben találnak Önre. Ehhez a weboldalának előre kell kerülnie a keresőben a legfontosabb releváns kulcsszavakra. Ez az úgynevezett keresőoptimalizálás (SEO) folyamata, ami komoly munka és az eredménye hosszabb távon jön meg (akár 6-12 hónap).
A másik út a hirdetések. Ezek lehetnek Facebookon, Instagramon vagy a Google Ads. Ez sem egyszerű és ehhez is szükség lehet a weboldal továbbfejlesztésére és az egyéb felületeken való megjelenésre, pl. Facebook oldal. A londoni piacon nem tudom milyen nagy a konkurensek jelenléte, de Magyarországon kb. havi 400-800 Font nagyságrendben lenne érdemes költeni a hirdetésekre, hogy azok hatékonyak legyenek.
Amennyiben tudunk segíteni Önnek vállalkozását fellendíteni, kérem keressen meg!
Üdvözlettel:
Kabay Tamás