Értékesítési oldal felépítése

ertekesitesi-oldal

Sikeres értékesítő oldal 19 lépésben

A teljes marketing folyamat legfontosabb eleme az értékesítési oldal, hiszen ezen fog múlni az eladás. Az értékesítési oldalt nagyon át kell gondolni és inkább több információt tenni rá, mint kevesebbet.

Mindig a szöveg az, ami ténylegesen elad. Éppen ezért vagy Önnek kell megtanulnia olyan szöveget írni, ami elad, vagy meg kell bíznia valakit, aki megírja az értékesítési oldala szövegét.

Ez egy igen hosszú oldal, mely tartalmazza:

  • a vágykeltést,
  • a problémát,
  • a megoldást,
  • az ajánlatot,
  • a bizonyítékokat,
  • az árprezentációt,
  • a csomagokat,
  • a garanciát,
  • a kifogások kezelését,
  • a vevői véleményeket,
  • és a gyakori kérdéseket is.

Az alábbiakban egy teljes értékesítési oldal mintát talál. Ebbe csak a saját szövegeit kell behelyettesítenie és már működik is.

Főcím, ragadja meg a figyelmet, nevén szólítsa az olvasót:

Célcsoport figyelem! Legyen nagy ígéret!

Alcím, teremtsen hitelt a főcímsornak:

Tudja, hogyan lehet egy ... -tal legfontosabb előny?

Most elkészítjük / megmutjuk

nagy ígéret.

ami eddig már ... bizonyított.

Kabay Tamás

Kabay Tamás

online marketing specialista

Kapcsolat teremtés az olvasóval

Közös nevező elérése.

Ő is ugyanabban a cipőben jár, mint mi:

Én is ugyanolyan vagyok, mint Ön, ráadásul … és tudom jól, mennyire nehéz, amikor a … .
Higgye el, én is … .

Hiába … , mégsem…

Mik az olvasó problémái?

Érzelmi mélypont megteremtése, hogy nagyobb legyen a kontraszt a pozitív változáshoz képest.

Milyen a rossz a termékünk / szolgáltatásunk nélkül élni, milyen a jelen.

Állapotok, érzések, érzelmek vagy gondok, nehézségek, problémák, frusztrációk

Megoldás a vevő problémájára

  • van remény
  • egyszerű és gyors változás
  • mostból a jövőbe a mi termékünk segítségével

A jövő víziója

milyen lesz az élete, ha használja a megoldásunk
Képzelje el a saját jövőjét.

Azért vagyok most nagyon izgatott, mert mutatni szeretnék Önnek egy megoldást, ami 1 hónap alatt képes megváltoztatni a korábbi napi gondjait. Ez a megoldás az … , amit azért fejlesztettünk és teszteltünk hosszú évek alatt, hogy Önnek is megoldja a … gondját.

Képzelje el, hogy …

… ezután nem lesznek … gondjai. Egy teljesen új élet nyílik meg Ön előtt. A … is szokatlanul élvezetes lesz, imádni fogja, hogy minden milyen gördülékenyen megy. A … helyet szinte … lesz. Ugye mennyire más ez ahhoz képest, hogy most minden milyen kínszenvedés?

Hitelesség megteremtése

Miért érdemes Önre hallgatni? A sztori.

Az én történetem:

Egy …

Ezért aztán azonnali és hatékony megoldásra volt szükségem.

… Ez volt az igazi vészcsengő. Azt gondoltam, hogy …

Előnyök bemutatása pontokba szedve

amit kidolgoztam, azért egyedülálló -a többi között-, mert:

nem kell semmilyen extra ... elsajátítania
nem kell ... feladva valami ...
elég ...
online-vallakozas

Bizonyítékok felsorakoztatása, a bizalom hiányának kezelése: mindez túl szép, hogy igaz legyen? Hit megerősítése

Amióta elkészült a ... , azóta megszűntek a ... gondjaim.

Avatar

X Y

xy.hu

Az ... végre elindult. Jönnek a megrendelések, néha még ... is.

Avatar

A B

ab.hu

Kőkemény ... környezetben, de mégis működik a ... . A ... miatt ... , de mégis hihetetlen magas ... .

Avatar

C D

cd.hu
altaweb-referencia

Az ajánlat bemutatása

nem csak megemlítés, hanem a termék konkrét bemutatása Olyanra ..., ami garantáltan ... teszi Önt.

Bónuszok

mindezt ajándékba adjuk

1. bónusz

x Ft értékben

2. bónusz

Y Ft értékben

3. bónusz

Z Ft értékben

Ár prezentáció

Miért kerül ilyen sokba?
Az árat hasonlítsa valamihez, pl. válasszon a lenti árösszehasonlító módok közül
100 000 Ft
+ áfa

a kifejlesztés költsége ↔ a termék ára

konkurens megoldás ↔ az Ön megoldása

mennyit veszít, ha nem kéri ↔ a termék ára

a termék ára ↔ más hétköznapi árucikk árához képest

Hiányérzet teremtése. Hány darab érhető még el az ajánlatból?
Időszaki kampány: Mennyi idő van még hátra az akcióból?
Bónusz elvétel: A bónuszok már csak 2napig járnak
Kínálaton tartás: A termék visszamegy a raktárba és csak 1 év múlva lesz újra elérhető
Mennyit bukik rajta? Mennyit veszít napról-napra, ha nem veszi meg + megtérülés ideje
pénzvisszafizetési garancia

100%

Pénzvisszafizetési garancia

Garancia

A „téged aztán jól átvertek” érzéstől való félelem kezelése.
pl. pénzvisszafizetési garancia

Cselekvésre való felhívás

Kattintson a piros gombra.

Végső figyelmeztetés

Mi történik, ha nem cselekszik azonnal? Ha nem adja le most a megrendelését, akkor holnap ilyenkor már nagy eséllyel túl késő lesz! Rohamosan fogynak az ajánlatok és nem tartanak ki holnap estig. Ráadásul minden egyes halogatással töltött perc abból a boldogságból vesz el, amit a ...-val élhetne meg.

gond
sikeres-online-vallalkozo

Összefoglalás

Ha most megrendeli...-t, akkor 1 hónap múlva már Ön is ... és mindenki irigykedni fog ...-ra. Nem kell többé ..., nincs több csalódás, csak fenntartható, sikeres, megvalósult ... álom. A nyomorúságos szenvedésnek ezután örökre vége, jön a ... vagyok időszak, ráadásul sokkal több ...-vel.

Gyakran ismételt kérdések

és az azokra adott válaszok

A megrendeléssel kapcsolatos kérdések

2. kérdés

2. kérdés

A termékkel / szolgáltatással kapcsolatos kérdések

1. kérdés?
1. válasz

Nézze meg gyakorlatban hogyan működik

Kattintson a gombra és nézze meg mi hogyan építettük fel értékesítési oldalunkat.

Természetesen minden értékesítési oldal kinézetét az adott weboldal dizájnjához kell igazítani.

A tartalmat pedig mindig a termékre / szolgáltatásra kell szabni.

Megnézem működés közben az értékesítési oldalt

Készítettem egy segédanyagot is. Nézze meg ezt a Google táblázatot, másolja le magának és töltse ki a mezőket a saját termékének / szolgáltatásának megfelelő tartalommal.

Ha ezt adja oda webmesterének, akkor ő már gyorsan le tudja kódolni és beilleszteni a weboldalába.

Amikor mi is egy értékesítési oldalt rakunk össze, akkor ezt a táblázatot használjuk.Ezt kérjük az ügyfeleinktől is, hogy töltsék ki vagy pedig egy konzultáció keretében együtt töltjük ki velük.

Kérem az értékesítési oldal segédtáblát

Szerző:  

okleveles informatikai mérnök - marketing kommunikációs szaküzemgazdász, online marketing specialista

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

négy × öt =