A hirdetések készítése során megkülönböztetünk hideg, meleg és forró célközönséget. A különböző célközönség más és más helyen jár az értékesítési folyamatban, ezért másképp kell kommunikálnunk vele.
Hideg célközönség
Ők még a folyamat elején járnak már megvan a probléma tudatuk, de még nem tartanak a megoldás keresési fázisban.
Nekik nem szolgáltatást hirdetünk, hanem valamilyen kontent-et. Egy jól megírt és figyelemfelkeltő cikket hirdetünk.
Aki rákattint a hirdetésre és elolvassa a cikket, annak még itt nem akarunk eladni.
Cél, hogy megismerjen minket, tudatosodjon benne a problémája. Megjelöljük ezeket az ügyfeleket és ezután kezdünk rájuk re-marketing-gel hirdetni.
A cikk oldalon elhelyezhetünk Lead Magnet-et is, hiszen itt már „meleg” lesz a látogató és re-marketing nélkül egyből megszerezhetjük az e-mail címét.
Meleg célközönség
Hozzájuk vagy a hideg célközönség re-marketing-jével, vagy egyből a megfelelő kulcsszóval való hirdetéssel jutunk el.
Nekik a belépő termékünket hirdetjük, „a bolondnak is megéri” stratégiával. Ezen még nem kell keresnie. Fontos, hogy nyissa ki a pénztárcáját az ügyfél és legyen meg az első vásárlása.
Itt szükség esetén adhatunk árkedvezményt is.
Forró célközönség
Már ismerik Önt és vásároltak is Öntől. Itt kell eladni a fő terméket.