A jó csali az, ami azonnali megoldást nyújt egy égető problémára.
Valamint kapcsolható valamelyik termékhez (hiszen végső soron azért csináljuk az egészet, hogy eladjuk a terméket a végén).
De hogy húzza rá ezt a saját vállalkozására?
A csali megtalálására a következő lehet egy jó megoldás:
- Minden vállalkozás valamilyen problémát old meg, vagy valamilyen vágyat teljesít.
- Az emberek A pontból el szeretnének jutni B-be.
Ön mutatja meg a kettő közötti utat, azzal amit árul. Végül is ez a főtermék.
Mi legyen akkor a csali?
Ha nem a teljes útban gondolkozik, hanem csak az első kis szeletét vágná le, akkor mi lenne ez a szelet?
Ha megvan az első szelet, akkor lehet ez a csali maga.
Ha például valaminek a készítését oktatja, akkor adhat valamilyen sablont, amivel dolgozni lehet.
Adhat ötleteket arra, hogy milyen dolgokat lehet könnyen elkészíteni.
Adhat csekklistát arra, hogy mit érdemes beszerezni.
Az oktatási üzletben az a jó, hogy a tanításból mindig le lehet vágni szeleteket.
A lényeg, hogy adjon gyors sikerélményt és egyszerű legyen.
További ötletek gyűjtéséhez, nézzen szét a piacon. Csinál valaki hasonló dolgot, mint amit Ön?
Jól megél belőle, termelhet profitot, fejlődik folyamatosan?
Gyűjtsön ötletet, de ne másoljon! Inspirációnak, rossz megvalósítás mintájaként jó a konkurencia figyelése.
De legyen egyedi. Fontos, hogy különbözzön a konkurenciától. Tűnjön ki a piacon.