A legjobb csali megtalálása az értékesítési tölcsér elejére

a-legjobb-csali

A jó csali az, ami azonnali megoldást nyújt egy égető problémára.
Valamint kapcsolható valamelyik termékhez (hiszen végső soron azért csináljuk az egészet, hogy eladjuk a terméket a végén).

De hogy húzza rá ezt a saját vállalkozására?

A csali megtalálására a következő lehet egy jó megoldás:

  • Minden vállalkozás valamilyen problémát old meg, vagy valamilyen vágyat teljesít.
  • Az emberek A pontból el szeretnének jutni B-be.

Ön mutatja meg a kettő közötti utat, azzal amit árul. Végül is ez a főtermék.

Mi legyen akkor a csali?

Ha nem a teljes útban gondolkozik, hanem csak az első kis szeletét vágná le, akkor mi lenne ez a szelet?

Ha megvan  az első szelet, akkor lehet ez a csali maga.

Ha például valaminek a készítését oktatja, akkor adhat valamilyen sablont, amivel dolgozni lehet.

Adhat ötleteket arra, hogy milyen dolgokat lehet könnyen elkészíteni.

Adhat csekklistát arra, hogy mit érdemes beszerezni.

Az oktatási üzletben az a jó, hogy a tanításból mindig le lehet vágni szeleteket.

A lényeg, hogy adjon gyors sikerélményt és egyszerű legyen.

További ötletek gyűjtéséhez, nézzen szét a piacon. Csinál valaki hasonló dolgot, mint amit Ön?

Jól megél belőle, termelhet profitot, fejlődik folyamatosan?

Gyűjtsön ötletet, de ne másoljon! Inspirációnak, rossz megvalósítás mintájaként jó a konkurencia figyelése.

De legyen egyedi. Fontos, hogy különbözzön a konkurenciától. Tűnjön ki a piacon.

Szerző:  

okleveles informatikai mérnök - marketing kommunikációs szaküzemgazdász, online marketing specialista

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük