FRISSÍTÉS: Jelenleg a Google ügyfélszolgálat telefonszáma nem működik.
Figyelem, mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk, csupán az elérhetőségüket közöljük!
Nem túl egyszerű megtalálni a Google telefonos elérhetőségét.
Pedig van magyar ügyfélszolgálatuk is:
-
- telefonszám: +36 80/983-840
- nyitvatartási idő: hétfőtől péntekig 9:00 – 13:00
- 1-es mellék: Google Ads
- 2-es mellék: Google Analytics
Figyelem, mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk, csupán az elérhetőségüket közöljük!
Kérek segítséget abban, hogy wallethez hozzá akartam adni bankkártyát. Többszöri rosz próbálkozás után (rosz CVG kód) letiltott a google mondván nem boztonságos a telefonom. Hogyan tudom újra próbálni hogy engedélyezze a kártyákat?
Kösz a választ
Attila
Attila, az Ön által leírt helyzet azt jelenti, hogy a Google Wallet védelmi rendszerének biztonsági funkciói léptek életbe. Ez a kártyaadatok többszöri hibás megadása miatt történhetett. Az alábbi lépések segíthetnek abban, hogy újra hozzáadhassa a kártyáját:
1. Telefon biztonságának ellenőrzése
– Győződjön meg arról, hogy a készüléke legújabb operációs rendszerfrissítésekkel rendelkezik.
– Ellenőrizze, hogy a készüléken engedélyezett-e a képernyőzár (pl. PIN-kód, minta, ujjlenyomat).
– Törölje a régi vagy nem használt alkalmazásokat, amelyek gyanúsak lehetnek.
2. A Google Wallet újraindítása
– Nyissa meg a Google Wallet alkalmazást.
– Lépjen a Beállítások menübe, és törölje a gyorsítótárat vagy az alkalmazás adatait.
– Jelentkezzen ki, majd be a Google fiókjába.
3. Kártyaadatok újrapróbálása
– A korábban hibásan megadott kártyaadatok helyett győződjön meg róla, hogy helyesen adja meg:
– Kártyaszám
– Lejárati dátum
– CVV/CVC kód (háromjegyű szám a kártya hátoldalán).
– Próbálja hozzáadni a kártyát egy megbízható Wi-Fi-hálózaton keresztül, és ne mobiladat-hálózaton.
4. Fiók- és kártyabiztonság ellenőrzése
– Lépjen be a Google-fiókjába ([Google-fiók biztonság](https://myaccount.google.com/security)), és ellenőrizze, hogy nincsenek biztonsági figyelmeztetések.
– Ha a kártyát a kibocsátó bank is letiltotta, vegye fel a kapcsolatot a bankkal a fiók helyreállítása érdekében.
5. Kártya újrapróbálkozásának engedélyezése
– A Google Wallet letiltásának feloldásához látogasson el a [Google Wallet ügyfélszolgálat](https://support.google.com/wallet/) oldalára.
– Itt lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és jelezze a problémát. Adja meg, hogy a kártya letiltásának oka többszöri hibás CVV-kód volt.
Ha ezek után sem sikerül, a probléma valószínűleg a Google Wallet védelmi rendszerében áll fenn, ezért érdemes a hivatalos ügyfélszolgálathoz fordulni a gyors megoldás érdekében.
Hangsúlyozom, hogy én nem a Google hivatalos ügyfélszolgálata vagyok, ezért felelősséget nem tudok vállalni egy külsős szolgáltató működéséért, csupán tapasztalataimat tudom megosztani Önnel.
Tisztelt Tamás!
Tudom, hogy nem Google ügyfélszolgálat, de talán tud tanácsot adni, a problémámhoz.
Már több mint fél éve azzal szenvedek, hogy megoldást találjak a Youtube fiókom hozzáféréséhez.
Egyik napról a másikra, figyelmeztetés nélkül felfüggesztették a fiókom. Már több alkalommal kitöltöttem és elküldtem a support oldalán lévő űrlapot. Levelet is több alkalommal írtam, Magyar és Angol nyelven, de semmilyen válasz nem érkezett.
Most jelenleg ott tartok, hogy a Youtub bejelentkezésnél a következő szövegű oldalra irányít: Hozzáférés hiánya egy Google-termékhez
Az azonos bejelentkezéssel az email, drive, … stb működik, csak a youtube nem.
Bármilyen választ, segítséget elfogadok a siker érdekében.
Köszönettel, Dittrich Ede
Tisztelt Dittrich Ede,
Köszönöm, hogy megkeresett a problémájával. Az alábbi lépések segíthetnek megoldást találni arra, hogy újra hozzáférjen YouTube-fiókjához:
1. Hozzáférés hiánya egy Google-termékhez
A fiókjának részleges felfüggesztése azt jelenti, hogy a YouTube-specifikus szabályokat sértette meg. Ha a többi Google-szolgáltatás működik, akkor a probléma a YouTube fiókra korlátozódik.
2. YouTube-fiók helyreállításának menete
YouTube fiók felfüggesztésének megfellebbezése.
Itt ismét benyújthatja a fellebbezést. Ügyeljen arra, hogy részletesen és pontosan fogalmazza meg, miért gondolja, hogy a fiókja helyreállítható.
Tartalmi irányelvek átnézése
A YouTube fiókok felfüggesztésének gyakori okai a következők:
– Szerzői jogok megsértése (például mások által készített tartalom jogosulatlan használata).
– A közösségi irányelvek megsértése (például erőszakos, sértő, félrevezető tartalom közzététele).
– Spamelés vagy visszaélések, például túlzottan reklám jellegű tevékenység.
Az irányelvek átnézése segíthet megérteni, mi vezethetett a fiók felfüggesztéséhez, és mivel indokolhatja a helyreállítási kérelmét.
3. Google Ügyfélszolgálat elérése
Ha a fent említett űrlapok nem hoztak eredményt:
– Próbáljon meg kapcsolatba lépni a Google Támogatással ezen az oldalon:
[Google Támogatás](https://support.google.com).
Az oldal navigációja során válassza ki a „YouTube” szekciót, majd a „Fiókok és műszaki problémák” témát.
– Használja az élő csevegés vagy visszahívás funkciót.
4. Egyedi helyzetek
Mivel levelei korábban nem kaptak választ, érdemes lehet ellenőrizni:
– Kapcsolódó e-mail: Győződjön meg róla, hogy az űrlapok kitöltésénél pontosan azt az e-mail címet használta, amelyikhez a YouTube fiók tartozik.
– Spam mappa: Nézze meg a spam vagy promóciós mappát a Gmail fiókjában, mert előfordulhat, hogy a válaszok oda kerültek.
5. Közösségi média
Próbáljon kapcsolatba lépni a YouTube hivatalos Twitter- vagy Facebook-fiókjával, ahol megoszthatja a problémáját. Sok esetben gyorsabban válaszolnak a nyilvános fórumokon.
Remélem sikerrel jár!
Tisztelt ügyfélszolgálat! Nincsenek fákról magyar nyelvű applikációik?Ha nem tudnak rá válaszolni, akkor elnézést kérek.
Tisztelt Ervin!
Kérdésére válaszolva, a „Nincsenek fákról” témakörhöz kapcsolódó magyar nyelvű applikációkról nincsenek széles körben ismert alkalmazások. Elképzelhető azonban, hogy egy konkrét applikációra vagy célra gondol, például természetvédelemmel, fafajok azonosításával vagy környezeti adatok gyűjtésével kapcsolatban.
Néhány javaslat:
1. PlantNet (Növényhatározó): Ez egy magyar nyelven is elérhető applikáció, amely növények, köztük fák azonosítására használható.
2. Tree Planet: Játékos formában segít a faültetés népszerűsítésében, és néhol magyar felhasználók számára is elérhető.
3. Earth Day Network vagy helyi természetvédelmi applikációk: Ezek között érdemes keresni, ha fák vagy természetvédelem iránt érdeklődik.
Amennyiben egy adott célhoz szeretne alkalmazást találni, kérem, próbáljon az Apple Store-ban avagy a Play áruházban keresni!
Tisztelt Tamás!
Hogyan lehet a GOOGLE ASSISTANT-ot leállítani vagy kikapcsolni az androidos készülékemen?
(nagyon zavar az állandóan „felbukkanó” „kéretlen” segítségnyújtás)
Előre is köszönettel:
Kiss Csaba
Tisztelt Kabay Tamás Úr!
Az androidos telefonomon, teljesen indokolatlanul (ha külföldön vagyok , akkor naponta 50-60-szor, és mivel gyulai vagyok ez sűrűn előfordul ) előjön a semmiből a google assistant szolgáltatás.
Ezt szeretném kikapcsolni, mert rendkívül zavaró, hogy a képernyő vált és az emberi hang mondja a magáét…
Várnám az assistant kikapcsolásához a tanácsait.
Előre is köszönettel a válaszáért.
Üdvözlettel:
Kiss Csaba
Tisztelt Csaba!
A Google Assistant kikapcsolásához az alábbi lépéseket kell követnie Androidos készülékén:
1. Google Assistant Kikapcsolása a Beállításokban
1. Nyissa meg a Beállítások alkalmazást.
2. Görgessen le és válassza a Google lehetőséget.
3. Itt válassza a Google Assistant menüpontot.
4. Az Assistant beállításainál válassza az Assistant fület.
5. Görgessen le, és kapcsolja ki a Google Assistant lehetőséget.
2. Hangfelismerés kikapcsolása
Ha azt szeretné, hogy a Google Assistant ne aktiválódjon hangutasításra („Ok Google”), kövesse ezeket a lépéseket:
1. Menjen a Beállítások > Google > Google Assistant.
2. Az Assistant beállításainál válassza a Hangfelismerés lehetőséget.
3. Kapcsolja ki a Hanggal való aktiválás opciót.
3. Google Assistant Képernyőn történő megjelenésének kikapcsolása
Ha zavaró, hogy az Assistant véletlenül megjelenik a képernyőn (pl. véletlenül aktiválja a képernyőn lévő gomb), az alábbiak szerint kapcsolhatja ki:
1. Nyissa meg a Beállítások alkalmazást.
2. Menjen a Képernyő > Navigációs gesztusok lehetőséghez.
3. Állítsa be az érintési érzékenységet alacsonyabbra, hogy elkerülje az Assistant véletlen aktiválódását.
4. Google Assistant alkalmazás eltávolítása
Ha a Google Assistant alkalmazás önálló alkalmazásként telepítve van, eltávolíthatja:
1. Nyissa meg a Google Play Áruházat.
2. Keresés a Google Assistant alkalmazásra.
3. Válassza az Eltávolítás gombot, ha elérhető.
Ezek a lépések segíthetnek abban, hogy megakadályozza a Google Assistant kéretlen megjelenését a telefonján.
Üdvözlettel,
Kabay Tamás
Kedves Balázs!
Nagyon szépen köszönöm, hogy bár nem Ön a ” google ügyfélszolgálata”, mégis próbál google ügyben másoknak segíteni.
Cégvezető és állatorvos vagyok egy igen pici cégnél, amely egy állatorvosi -rendelőt üzemeltet. Kb. 4 éve , amikor megnyitottunk, mi is „feltettettük” magunkat a google mapszre. Ezt a lépést így utólag rettenetesen bánom, mert sajnos véleményeznek is minket rendesen és nagyon nem tesz jót a lelkemnek, a munkámnak.
Lehet fent maradni úgy, hogy többé nem véleményezhetnek, vagy teljesen le kell jelentkezni?
Hová forduljak, mi ennek a menete?
Hálásan köszönöm!
Turgyán Ágnes
Kedves Ágnes!
Értem, hogy megterhelő a Google véleményekkel való szembesülés, különösen, ha azok nem kedvezőek. Az alábbiakban összefoglalom a lehetőségeket, hogy hogyan kezelheti a Google Véleményeket a Google Cégem profilján, illetve mit tehet annak érdekében, hogy megelőzze, hogy új vélemények szülessenek.
1. Vélemények Moderálása
Sajnos nem lehet letiltani a vélemények írását a Google Cégem (Google My Business) profilján, de van lehetőség arra, hogy az Ön által kapott véleményekre válaszoljon és ha az adott vélemény sértő vagy nem megfelelő, akkor jelezheti a Google-nak. A Google csak akkor távolít el egy véleményt, ha az nem felel meg a közösségi irányelveknek (pl. obszcén, személyes támadást tartalmazó vélemények).
2. Válasz a Véleményekre
Egy fontos lépés, hogy válaszoljon a véleményekre, különösen a negatív véleményekre. Ezzel nemcsak javíthatja az ügyfelek elégedettségét, hanem bemutathatja, hogy elkötelezett a magas szintű szolgáltatás mellett és kész a problémákat orvosolni. A válaszok segítenek abban is, hogy más érdeklődők lássák, hogy Ön figyelmet fordít a visszajelzésekre.
3. Google Vélemények Kérelmezése
Ha szeretné, hogy pozitív vélemények érkezzenek, kérheti a elégedett ügyfeleit, hogy hagyjanak véleményt. Ezt megteheti a Google Cégem profilján található egyedi link segítségével, amit megoszthat ügyfeleivel. Ez segíthet abban, hogy az összkép jobb legyen, ha több pozitív visszajelzés is érkezik.
4. Google Cégem Profil Törlés
Ha úgy dönt, hogy véglegesen törölni szeretné a Google Cégem profilját, akkor erre is van lehetőség. Ez eltávolítja a Google Maps-ről a rendelőt, és a vélemények is eltűnnek, de a profil törlése után a szolgáltatás kereshetetlenné válik, és elveszítheti a Google által kínált előnyöket, mint például a keresőoptimalizálás és a helyi keresésekben való megjelenés.
A profil törlése a Google útmutatója alapján:
1. Lépjen be a Google Cégem fiókjába.
2. Kattintson a jobb felső sarokban található három pontra (menü ikon), és válassza a „Profil törlése” lehetőséget.
3. Erősítse meg a törlést.
Azonban felhívom a figyelmét, hogy ennek a műveletnek a hatására nem törlődik a profil automatikusan. Az a tapasztalat, hogy sokszor hónapokig, de méginkább évekig továbbra is megtalálható a profil, csak Ön már nem tud hozzáférni. Ez méginkább rossz megoldás.
5. A vélemények elrejtésének korlátozott lehetőségei
Vannak olyan esetek, amikor a vélemények elrejtése (nem törlés) lehetséges. Például, ha valaki véleményt írt egy olyan időpontban, amikor nem is járt a rendelőben, vagy valóságban nem volt ügyfél, akkor ezt jelezheti és kérheti a a Google-től a vélemény eltávolítását, azonban ez is ritkán működik.
A legfontosabb, hogy ne hagyja figyelmen kívül a véleményeket, és próbáljon pozitívan reagálni rájuk. A negatív vélemények kezelése is hozzájárulhat az Ön hírnevének hosszú távú javításához.
Mivel ez egy sokakat érintő probléma ezért évek alatt kifejlesztettünk egy bonyolult eljárást, hogy a fiókot ténylegesen eltüntessük a keresési előzményekből.
Erről bővebben itt talál leírást és itt is tudja megrendelni a szolgáltatásunkat: https://azonuzlete.hu/kozossegi-media/hogyan-lehet-torolni-a-negativ-google-ertekelest/
Üdvözlettel,
Kabay Tamás
Tisztelt Tamás!
Be akartam jelentkezni a gmail fiókomba és az alábbi üzenetet kaptam. Ha végig megyek a kérdéseken akkor csak úgy igazolhatom magam, hogy valamelyik személyes azonosító okmányom másolatát fel kell töltenem . Ezt tényleg kérheti a goole? Azt írja, hogy 27 nap múlva törlődik a fiókom, ha nem adom meg az adatot. Mit csináljak, kihez forduljak?
„Fiókod nem használható, mert nem vagy elég idős ahhoz, hogy felügyelet nélküli Google-fiókod lehessen.
Ha hibásan adtad meg a születési dátumodat, módosíthatod. Ha ezt nem teszed meg, el fogod veszíteni a hozzáférésedet a fotóidhoz, a Gmailhez és Google-fiókod minden más tartalmához.
Válaszd ki a kívánt lehetőséget
Az életkorom megerősítése
Az életkorod igazolásához hitelkártyára vagy államilag kibocsátott személyazonosító igazolványra lehet szükség
Tartalmaim mentése a törlésük előtt
Tartalmak letöltése a Google-fiókból”
Üdvözlettel: Szilvi
Kedves Szilvi!
A Google valóban szokott kérni igazolást. Javaslom, hogy küldje be, de mindenképpen figyeljen rá, hogy az url-ben a google.com szerepeljen.
Üdvözlettel:
Kabay Tamás
Tisztelt Kabay Tamás! Kiderült, hogy rajtam kívül 2 másik hölgy is használja az email címem, ugyanis ugyanaz a születési nevem, mint nekem. Próbálnék utánajárni, de nem tudom, hogy milyen elérhetőségen tehetem meg. Tudna segíteni? Köszönöm!
Kedves Szilvia! Az e-mail címet csak az tudja használni, aki ismeri a jelszót. Lehet, hogy tévesen kap olyan e-mailt, ami nem Önnek szól. Ezt viszont nem lehet megakadályozni. Küldeni bárki, bármilyen e-mail címre tud.
Kedves Kabay Tamás.
Szeretném megkérdezni a G ma levelezőben A következő időponttól nem fogsz e-maileket kapni: aug. 17.
Nincs elég tárhelyed. aug. 17. után a neked küldött e-mailek vissza fognak pattanni a feladóhoz, és nem lehet helyreállítani őket.
1 hó van ez kiírva .már a 2022 volt szemetet szedik ,ki hogy tárhelyet vegyek .NAPONTA TÖBB SZÁZ LEVELET tesznek be újra ami képtelenség utána lehet nézni,olyat keres ahol számla van a számla számot keres ahol szerepel a befizető kártya szám ,itt nem igazán szeretnék többet írni .de beadták rossz számla számra azonnal jelzik..Google képtárat tele teszik a Reed videóimmal ami már rég el van mentve de a másik képtár üres a Google képtárból nem enged letölteni csak gyűjti és ami soha sem volt minden hol tárhelyet kér hogy vásároljunk ..én elhiszem hogy önöknek jó .kérem ki néz utána hogy a volt szemetet a volt képeket videókat miért teszik ki újra ??köszönöm válaszát üdv Margó
Kedves Margó! Mi nem a Google vagyunk. A képtárat Ön tudja törölni, a leveleit a kukából is törölje.
Üdvözlöm kedves Kabay Tamás!
Azt szeretném kérdezni hogy mennyire ért a YouTube-hoz?
Mivel ugye Google tulajdona a YouTube és egy csatornámmal kapcsolatos problémáról lenne szó!
Ha véletlenül nem tudna segíteni ilyen jellegű problémában akkor tud tanácsot adni hogy akár nemzetközileg hol tudnék a Google-el vagy bármi fórum oldalon elérni az alkalmazottakat?
Előre is köszönöm.
Kedves Geri!
Jelenleg a Google ügyfélszolgálatával csak úgy lehet kapcsolatba lépni, ha valamilyen formon bejelentést tesz. Ezután általában hosszú ideig várni kell a válaszra.
Sajnálom, hogy jobban nem tudok segíteni.
Jó napot kívánok.
Az e- mail címemre állandóan kapok üzenetet, hogy tele van a tárhelyem.
Véleményem szerint alig van az e-mailemben némi e-mail, a google driveról nem enged törölni.
Kérdésem, mi van akkor, ha szerintem nincs tele a tárhelyem, fizikai képtelenség, ennyire kevés levéllel..
Legyenek kedvesek segíteni, tanfolyamot végzek, szükségem van az e-mail fiókomra.
Köszönöm.
Kedves Edit! Mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk. Ebben nem tudok segíteni. Ha weboldalkészítésre vagy más online-marketing szolgáltatásra van szüksége, kérem keressen.
Kizártam magam a gmail fiókomból mivel gyári beállításokat végeztem a telefonomon. A Biztonsági email címemre nem kapok kódot vagy jelszót semmilyen segítséget. Hogyan tudom ezt megoldani?
Ha kizárta magát a Gmail-fiókjából a gyári beállítások visszaállítása után, és a biztonsági email címére nem érkezik meg a helyreállításhoz szükséges kód, az alábbi lépések segíthetnek:
1. Gmail-fiók helyreállítási eszköz használata
– Látogasson el a Google fiók helyreállítási oldalára: [Google Account Recovery](https://accounts.google.com/signin/recovery).
– Adja meg a Gmail-címét, majd kövesse az utasításokat.
– Ha nem tud hozzáférni a biztonsági email fiókhoz, válassza a „Nem tudok hozzáférni ehhez az email-címhez” opciót.
2. Helyreállítás telefonon keresztül
– Ha a fiókjához kapcsolt telefonszám még aktív, Google küldhet egy kódot SMS-ben vagy hívásban.
– Győződjön meg arról, hogy a készülék képes fogadni ezeket az üzeneteket, és a hálózati kapcsolat stabil.
3. Helyreállítás alternatív adatokkal
– Google megkérdezheti a fiók létrehozásának dátumát, a legutóbb küldött emailek címzettjeit, vagy egyéb részleteket a fiók igazolására.
– Adjon meg minél pontosabb információkat, mivel ez növeli a sikeres helyreállítás esélyét.
4. Biztonsági email probléma kezelése
– Ha a biztonsági email cím sem elérhető, próbálja helyreállítani azt a szolgáltatótól.
– Ha nem lehetséges, a Google kérheti más hitelesítési módszereket.
5. Google ügyfélszolgálat kapcsolatfelvétel
– Ha az automatikus helyreállítás nem működik, forduljon a Google ügyfélszolgálatához:
– Látogasson el a [Google Támogatási Központ](https://support.google.com/) oldalra.
– Kattintson a **Kapcsolatfelvétel** lehetőségre, és kövesse az utasításokat.
6. Fontos megjegyzések
– Ha a fiók gyári beállítások visszaállítása előtt nem volt hitelesítési mód aktiválva (pl. kéttényezős azonosítás vagy helyreállítási email/telefon), a helyreállítás nehezebb lehet.
– Ha hosszabb ideig nem tud hozzáférni a fiókjához, előfordulhat, hogy a Google további ellenőrzési eljárásokat kérhet.
Ha további segítségre van szüksége, kérem, keresse a Google ügyfélszolgálatát!
Szép napot!
Én azt hittem könnyebb erre a megoldás.
Tegnap sajnos szoftver hiba miatt gyári beállítást kellett csinálnom, így sajnos minden is eltűnt a telefonról, leginkább képek.
Pedig tárhelyet is fizetek, hogy lehetséges ez?
Segítséget kérek, vissza szeretném kapni a fényképeimet.
Köszönöm előre is
Kedves Zsuzsa! Mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk. Ebben nem tudok segíteni. Ha weboldalkészítésre vagy más online-marketing szolgáltatásra van szüksége, kérem keressen.
Jó estét Zsolt vagyok Mosonmagyaróváron élek olyan problémam van hogy a nem az tudok belepni a patyishadow@gmail.com google fiokomba és email címemre mert be van kapcsolva a ketlepcsos azonosító és meg szűnt az edig használt szám edig 36306247821 volt a számom most már 36306247721 a let a számom tudnának segíteni tenni mert nagy szükségem lenne a mert fiokomra mert egy telefonom is eltűnt a aminek a az a imei a száma 865848066427887 ez kérem segicsene mit lehet ilyenkor tenni. Köszönöm előre is.
Tisztelt Zsolt!
Sajnálattal hallom a problémáját. A Google fiókhoz való hozzáférés visszaállítása kétlépcsős azonosítás esetén több lépésből áll. Íme, hogyan tud eljárni:
Google fiók-helyreállítási folyamat elindítása :
Látogasson el a Google fiók helyreállítási oldalára .
Elveszett telefonszám kezelése :
Ha a kétlépcsős azonosításhoz használt telefonszámot már nem elérhető, válassza a „További lehetőségek” opciót, majd válassza a „Nem tudom elérni a telefonomat” lehetőséget. Itt próbálkozhat az alternatív visszaállítási lehetőségekkel:
Másodlagos e-mail cím használata.
Biztonsági kérdések megválaszolása (ha korábban beállította).
Egyéb azonosítási adatok megadása, mint például az eredetileg megadott helyreállítási információk. Ha ezek közül valamelyik elérhető az Ön számára, próbálja meg azokat használni.
3. Segítség a Google Támogatástól:
Ha nem tud hozzáférni sem az e-mail címéhez, sem a régi telefonszámához, és nincsenek másodlagos visszaállítási lehetőségei, érdemes kapcsolatba lépni a Google ügyfélszolgálatával. Ehhez az alábbi lépéseket követheti:
– Látogasson el a [Google fiók súgójába](https://support.google.com/accounts).
– Kattintson a „Segítség kérése” opcióra, és írja le részletesen a problémáját.
Fontos megjegyzések:
– Amennyiben nem sikerül az online helyreállítás, a Google ügyfélszolgálata közvetlenül nem tud jelszavakat visszaállítani, de további információkat adhat, hogyan járjon el.
– Tartsa meg a Google fiókhoz tartozó minden rendelkezésére álló adatot (például régi jelszavakat, kapcsolódó eszközöket), mivel ezek segíthetnek az azonosításban.
Remélem, sikerül megoldani a problémáját!
Tisztelt Google!
Segitseguket szeretnem kerni! Tonkrement a telefonom es a masik keszulekkel nem tudok belepni a gmail fiokomba. A telefonszamom is valtozott. Koszonom.
Kedves János! Mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk. Ebben nem tudok segíteni. Ha weboldalkészítésre vagy más online-marketing szolgáltatásra van szüksége, kérem keressen.
Tiszteletem! Akkor mi a teendőm ha a kétlépcsős beállításhoz megadott telefonszámot nem tudom és második opcióként nem dobja be a másodlagos email cím lehetőségét.Igy nem tudok belépni a fiókomba.
Kedves Ottó! Mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk. Ebben nem tudok segíteni. Ha weboldalkészítésre vagy más online-marketing szolgáltatásra van szüksége, kérem keressen.
Tiszteletem le szeretném mondani a Google Cloud platform ingyenes próbaverzióját mert számomra kínai ! Köszönöm a segítséget .
Kedves Zsolt! Kérem, forduljon a Google-höz kérésével!
Szép napot!olyan kérdésem lenne e-mailre jön biztonsági kód de abba az e-mailben nem tudok bejelntkezni hogy tudnám vissza állítani ne kérjen és utána másik másodlagos e-mailre kódot kérni előre is köszönöm!
Ebben csak a Google fog tudni segíteni.
Üdvözlöm tudom tudom olvastam hogy te vagy ti nem a Goggle magyar ugyfelszolgalat vagytok de tudnál/tudnátok nekik írni az én „kis” problémám miatt ?
Csak a saját fiókunkkal kapcsolatban tudunk intézkedni.
Jó napot a gmailom mat nem engedbe és mások telefonszámára küldi kodot nem amit én írtam be mitt tegyek?
Sajnos mi nem a Google vagyunk. Kérem, forduljon a Google-höz!
Már több napja nem tudok belépni a Gmail fiókomba. Próbálkoztam Új fiók nyitásával, ott akadok el, hogy nem küldi sms-ben a telefonomra a 6 jegyű ellenőrző kódot. Mi a baj? Köszönöm szépen.
Mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Sajnos a Gmail beállításában nem tudunk segíteni. Kérem, forduljon a Google-höz!
Tisztelt Google.
a pénzlevonás után van esetleg jogom kérdezni is? esetleg válaszra is jogosult vagyok? teszem fel fizetnék 30-90ezret évente tarhelyert es problemammal nem tudok fordulni senkihez csak sablonszoveges sugohoz.. joggal erezhetnem azt hogy atvernek?
Köszönöm
Mint ahogy írtuk, mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Kérem, forduljon a Google-höz!
Üdvözlöm. A google fiókból hogyan lehet a mentett vcard kapcsolatokat „visszatenni” , exportlni egy üres sim kártyára androidos készülékkel. Nem találtam lehetőséget. Köszi a választ.
Mint ahogy írtuk, mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Kérem, forduljon a Google-höz!
Tisztelt Google csapat
Youtube-on szeretnék élő közvetítést inditani a tabletemről, de állandóan azt írja ki, hogy nem tesz eleget a feltételeknek, pedig minden adott hozzá. 50 feliratkozót kérnek, és ellenőrzött profilt és nin tiltás sem. Utána tudnának nézni?
Köszönettel Végh László
Mint ahogy írtuk, mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Kérem, forduljon a Google-höz!
Jó napot. Segítséget szeretnék kérni, megszüntettem a térképen az egyik vállalkozásom, hírdetéseimet is leállítottam, és folyamatosan vonja le nem pici összeget a google, ezt szeretném megszüntetni, hiszen eredmény 0.
Köszönöm
Mi nem a Google vagyunk. Kérem, forduljon a Google-höz!
Tisztelt Kabay Úr!
Több éve van 100 GB vásárolt tárhelyem, és az évenkénti fizetés automatikusan történt.
Ebben az évben bank kártya cserém volt, kérem szíves tájékoztatását, hogy mi a teendő, a sikeres fizetés érdekében. Sok adatom van a tárhelyen semmit nem szeretnék elveszteni.
Köszönöm és Üdvözlettel:
Horváth István
+36 30 72 48 747
Tisztelt Horváth Úr! Mint ahogy írtuk, mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Sajnos tárhelyproblémájában nem tudunk segíteni. Kérem, forduljon a Google-höz!
Kedves Tamás,
a telefonszám működik ugyan, de 10 számjegyű ügyfélazonosítót kér, ami számomra ismeretlen: vajon miről lehet szó?
BB
Google Ads azonosító.
Kedves András, látom, hogy nem ügyfélszolgálat, de azt szeretném kérdezni, hogy azt írja a Google, hogy a Workspace fiók fel van függesztve (nem is látom a gmail-t és a drive felületet.
Ki tud ebben segíteni?
Köszönöm
István
Kérem, forduljon a Google-höz, csak Ők tudnak ebben segíteni.
Jó napot! Sajnos nem tudok be jelentkezni a gmailomba és sajnos amit megadtam telefonszamot szerintem már nem is él nagyon fontos lenne hogy vissza jussak a gmailomba esetleg ha az adataim el küldeném? Vagy valami megoldás van rá? Előre is köszönöm!
Kedves András! A gmail fiók létrehozásakor pont az ilyen esetek miatt kell megadni a telefonszámot és másodlagos email címet. Amennyiben adott meg másodlagos email címet, akkor arra kérhet jelszó emlékeztetőt.
Jó napot! Szeretném a segítségüket kérni a fiókom visszaállításában. A megadott telefonszám már nem èl ès nem lett megadva másodlagos email cím sem.
Mint ahogy írtuk, mi nem a Google vagyunk, csak közöltük a telefonszámukat. Azt is írjuk, hogy jelenleg nem működik. Sajnos a fiókja visszaállításában nem tudunk segíteni. Kérem, forduljon a Google-höz!
Sziasztok! Hasonló cipőben járok. Az előző e-mailemet ellopták, és jelszótól a telefonszámomig mindent lecseréltek. Tudom hogy ebben nem tudtok segíteni, de szerintetek a Google ügyfélszolgálatát el fogom tudni érni? Mi a webdaluk? Tudok ott üzenetet küldeni nekik? Tudom a jelszavamA válaszotokat előre köszönöm!
Sajnos én sem tudok semmi értelmes elérhetőséget hozzájuk.
Üdvözlöm! Sajnos meg szünt a gmailom és nagyon fontos belépését kapnék rá
Szeretném idéglenessen vissza kapni amíg a problémát meg oldom.
A még szünt gmailom (zsolti.kopasz@gmail.com)
Köszönöm
Kedves András! Weboldalkészítésben és Ads hirdetések kezelésében tudok segíteni. Gmaillel kapcsolatos ügyekben keresse a Google-t.
nekem is ugyan ez a problémám és nem igaz hogy nincs ilyenkor más mód mint az sms vagy másodlagos email,felháborító
Sajnos a Google hozza a saját szabályait. Ebben nem tudok segíteni.
Tisztelt Googl!
Kérem a segítségüket, mert hiába jelzem a googlnak a problémánat többször, nem lépünk előre.
A googl utcakép nem a 2026. Nagymaros Váci út 111. számot hozza be, az Ildikó ingatlanirodat, hanem a szomszéd lepukkant házat.
Kérem a segítségüket.
Köszönettel
Haraminé Papp Ildikó
Kedves Ildikó!
Mi nem a Google ügyfélszolgálata vagyunk, így közvetlen ráhatásunk a Google térkép szolgáltatására nincs.
Ennek ellenére igyekszem segíteni, hogy az utcakép megváltozzon.
Üdvözlettel:
Kabay Tamás
Tisztelt Uram.
Kérem segítségüket.
Többször jeleztem a Google nek írásban de nem történt változás.
Van egy, üzletem a Noel állateledel Hatvan Hunyadi tér 1 szám alatt.
A pontos cím nyitvatartási idő minden helyesen fel van tüntetve aki rákeres. De sajnos ugyanerre a címre behoz egy másik állateledelt a Hobbiállatcentrum ot hogy itt található! Ez nem valós mert az az 1/A címen működik. Kérem töröljék ki nekem a az oldalamon lévő címről ezt a Hobbiállatcentrum ot hogy ott található! Ez nagyon bosszantó mert félre vezetik a vásárlókat mert itt ezen a címen csak az én üzletem található! Kérem szépen a segítségüket már többször is írtam de semmi változás nem történt.
Nagyon szépen köszönöm
Molnár Mónika a cég üzlet vezetője.
Sajnos ebben csak a Google tud segíteni.
Lejátszási lista nem működik a prémium YouTube-on.
Sajnos ebben nem tudok segíteni, kérem forduljon a Google/Youtube ügyfélszolgálatához!
Jó napot Össze tört a telefonom és az új telefonomban nem enged be a gmail fiok jelszavamat nem tudom
Kedves Aladár!
Ebben a Google tudna segíteni, de Őket telefonon nem lehet elérni.
Üdvözlettel:
Kabay Tamás
Tisztelt Google, érdeklődni szeretnék, hogy ha sok háttérképet és videót letöltök, akkor nem-e megy tönkre szeretett mobilom? Válaszukat előre is köszönöm.Ervin.
Kedves Ervin!
Én nem a Google ügyfélszolgálata vagyok. Weboldal készítéssel foglalkozom.
Úgy vélem, a telefonja nem megy tönkre, de a tárhelye betelhet. A nem használtakat érdemes törölni.
Üdvözlettel:
Kabay Tamás
Kedves kábay Tamás utca képet szeretnék változtatni hogyan lehetséges válaszát várom köszönöm szépen,!!
Kedves Ibolya! Az utcaképeket a Google automatikusan időről-időre egy autóval végigpásztázva az utcát készíti. Azt nem lehet megváltoztatni. Amennyiben olyan részlet (személyiségi jogokat sértő) van a képen, akkor azt lehet jelenteni a Google-nek és Ők elhomályosítják a kép problémás részét.
Az „Utcakép” (Google Street View) módosítása vagy frissítése a Google Térképen az alábbi lépések mentén valósítható meg:
1. Ellenőrizze, hogy mi módosítható:
– Ha hibás információ vagy kép látható, például egy régi utcakép, akkor lehetősége van ezt jelenteni.
– Ha egy vállalkozás környéki képeket szeretne frissíteni, a Google új fényképezőautóval készíthet frissítéseket, de ez időigényes.
2. Frissítési kérelem beküldése:
– Nyissa meg a Google Térképet.
– Keresse meg a kívánt helyszínt.
– A jobb alsó sarokban kattintson a „Hibajelentés” lehetőségre.
– Írja le részletesen, hogy mit szeretne frissíteni, és küldje el a kérelmet.
3. Saját képek hozzáadása (Ha vállalkozást képvisel):
– Jelentkezzen be a Google Cégem fiókjába ([Google Business Profile](https://www.google.com/business/)).
– Töltsön fel új fényképeket vagy 360 fokos képeket az üzlethez.
– Az új képek előbb-utóbb megjelennek az adott helyszínhez kapcsolódóan.
4. 360 fokos képek készítése:
– Amennyiben szeretne saját képeket feltölteni, egy kompatibilis 360 fokos kamerával vagy az okostelefonján elérhető „Google Street View” alkalmazással megteheti.
– Az alkalmazás segítségével készíthet és feltölthet képeket.
5. Google autó frissítések:
– Ha szeretné tudni, mikor jár a Google autó a környékén, ellenőrizheti a Google hivatalos [Street View frissítési térképét](https://www.google.com/streetview/).
Remélem tudtam segíteni a probléma megoldásában!