Minden komoly érdeklődőt legalább hetente egyszer meg kell keresni
Nem minden érdeklődő fontos, ezért kell őket minősíteni.
Kiderítjük mi kell az érdeklődőnek, elindítjuk a megfelelő értékesítési folyamatot és akkor jönni fognak az eredmények.
Ha jó a marketing, akkor jönnek az érdeklődők.
Minősíti kell őket, miközben feltérképezi.
És hol bukhatja el mégis az ügyfelet?
Akkor, ha nem foglalkozik eleget azzal, akit meggyőzhetett volna!
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, legfontosabb az után követés. Heti rendszerességgel kell kommunikálni, nem várhatjuk el, hogy az érdeklődő magától fogja Önt keresni, mert mindenképpen Öntől akar vásárolni.
Az érdeklődőnek mindig vannak kifogásai, ha ezeket nem kezeljük, akkor nem fog vásárolni.
Kifogáskezelés
- Megkapta az ajánlatot?
- Ugye, milyen szuper jó volt?
- Mi lehet még a vásárlás útjában?
- Túl kicsi?
- Túl nagy?
- Túl drága?
- Túl olcsó?
- Túl ilyen?
- Túl olyan?
- Nincs benne elég amolyan?
- Lehetne részletesebb a használati útmutató?
Sok vállalkozásnál jól működik az érdeklődő szerzés, de túl sok érdeklődő jut egy értekesítőre és ezért nincs elég idejük foglalkozni velük, emiatt visszaesett az értékesítés. 100-ból behozott 10-et korábban, aztán 100-ból már csak 5-öt vagy még kevesebbet. Kevesebb idő jut egy Lead-re, kevesebb az utánkövetés, kevesebb az értékesítés.
Ez ennyire egyszerű.
Tegyen bele elegendő munkát, megfelelő mennyiségű telefonhívást, e-mailt, személyes találkozót, akármit. Akármit ahhoz, hogy meggyőzze a bizonytalan érdeklődőt.
Kellhet akár 6-8 utánkövető telefon, e-mail, akármi, hogy jöjjenek a számok az értékesítésben.
Különben nem fognak.
Várhatja, de nem fognak. Ilyen egyszerű lenne az egész?
Igen.
Ezen múlik az egész, hogy bevétel lesz-e vagy elveszett üzlet.